אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אז במקום שנספר לכם כמה אנחנו טובים בלכתוב עבודות אקדמיות בתשלום, החלטנו לפרסם עבודה לדוגמא, בחינם.
העבודה הזו היא עבודה סמינריונית בחינוך, בנושא "השפעות פוליטיות על מערכת החינוך בחברה שסועה"
פרק שני: השתקפות השסעים במבנה וברפורמות מערכת החינוך
-
ביקורת על "עוז לתמורה"
מאחר ש"עוז לתמורה " הוא בעיקר הסכם, הרי שהביקורת עליו הייתה על ההשלכות של סעיפים שונים. למשל: המורים אמורים לחתום על שעון נוכחות. יש שראו בכך משום פגיעה במעמדו הייחודי של המורה והשוואתו לעובדים אחרים במשק כפי שמעלה פונדק (2012) בכתבתו:
"נקבע כי המורים יצטרכו להעביר כרטיס בתחילתו ובסיומו של יום העבודה. עבור חלקם מדובר בעלבון גדול. "המורים אולי ייהנו משכר גבוה יותר, אבל שעון הנוכחות יוצר תחושה של חוסר אמון", מסביר ראש החוג לחינוך בסמינר הקיבוצים ד"ר ניר מיכאל. "מצד אחד, המורה צריך לשחק על פי כללי המשחק של שעון הנוכחות, אבל לעבוד בפועל במשרת אמון מצד שני"….
"הפכו את המורה לדומה לעובד אחר במשק, וזו טעות גדולה", אומר ראש תכנית מינהל חינוך באוניברסיטת תל אביב פרופ' יזהר אופלטקה. "בעצם הקטינו את הציפיות מהמורים לרמה של טכנאים. הניסיון להכניס את המורה למסגרת מתעלם מהתפקיד החינוכי שלו. מורה הוא קודם כל מחנך ומוביל דרך, שצריך זמן בלתי מוגבל בעבודתו. אם תלמיד פונה אליו בשש בערב ואומר לו 'אני במצוקה', הוא לא אמור להגיד לו 'כבר החתמתי שעון'. עוז לתמורה עושה עוול כשהיא מגבילה את שעות העבודה. מוסרית המורה צריך להמשיך לעבוד אחרי שעות העבודה. זה אסון גדול ביותר למערכת החינוך"…..
" יו"ר המסלול ללימודים והוראה באוניברסיטת בן גוריון, ד"ר אדם לפסטיין, מוסיף כי הדרישה היא "סמל לכך שהעבודה לכאורה נמצאת רק בין כותלי בית הספר. וזה פשוט לא נכון. גם באנגליה, שם המורים נמצאים בבית הספר עד שש בערב, הם עוזבים עם ארגזים לסוף השבוע כדי להמשיך את העבודה".
- לסיכום, למדיניות הכלכלית – חברתית השפעה רבה על מבנה מערכת החינוך וייתכן גם על תכניה. פוליטיקאים מצוידים לרוב בהשקפת עולם חברתית כלכלית. חלקם מצליחים להטמיע השקפותיהם ביתר הצלחה, אחרים פחות. ישנם כאלה העושים זאת במישרין. אחרים בעקיפין, על ידי סוכן (proxy), או במינוי סוכן אשר דעתו כדעת הפוליטיקאי.
במקרה הראשון, דו"ח דוברת, ממשלה בעלת השקפה ניאו-ליברלית מינתה וועדה אשר הוציאה מתחת ידה תכנית גורפת וכוללת לשינוי מבני מן המסד לטפחות ברוח זו. היא כשלה לממש וליישם אותה, אך סביר להניח כי אם הייתה מצליחה בכך השסע המעמדי לפחות היה מועמק.
במקרה השני, הסכם "אופק חדש", שרת חינוך בעלת השקפת עולם סוציאל דמוקרטית, אשת מקצוע, בוחרת באפיק פרופסיונאלי ומדורג. הצלחתה הייתה גם מודל לחיקוי על ידי הממשלה שעקבה, עם השגת הסכם "עוז לתמורה". שני הסכמים אלה תרמו לשיפור הישגי התלמידים ולהגברת שוויון ההזדמנויות מחד, אך גם לשיפור מעמדו של המורה מאידך.
כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום -למי זה כדאי?
אז נכון שזה לא כל כך מסובך? אך עדיין דורש זמן ולכן אנחנו כאן, שמחים להציע לכם את שירותי הכתיבה שלנו. ולחסוך לכם את הטרחה והמאמץ בכתיבת עבודה טובה ויפה.