מכירת עבודות אקדמיות

סטודנטים רבים שואלים מהם הכללים מהם צריך להזהר ב מכירת עבודות אקדמיות ולכן החלטנו בצוות מטלה לתת לכם כמה כללים זהב שיסייעו בתהליך הרכישה:

  • מוניטין החברה ממנו אתם קונים הוא הדבר הכי חשוב. חובה לבדוק את החברה מכף רגל ועד ראש. לשאול חברים, לחפש בגוגל, להתעניין וכדומה. אל תחסכו בזה מאמץ.
  • עוד דבר שמאוד חשוב לבדוק זה הוותק של החברה – יש הרבה כותבים פרטיים שיום אחד מחליטים לגדול ומקימים אתר בכמה אלפי שקלים. הם לוקחים הרבה מאוד כספים של מקדמה ואז מגלים שאין סיכוי שיצליחו למסור לכל הלקוחות את כל העבודות שכתבו. הרבה תראו אותם נעלמים כמו שבאו ולכן חשוב מאוד לבדוק מה הוותק של החברה שאיתה אתם עובדים. לא מעניין מה הוותק של הכותב אלא של החברה.
  • כמו בהרבה דברים אחרים – מה שלא עולה כלום לא שווה כלום. אם הציעו לכם עבודה אקדמית במחירים נמוכים מאוד, תעשו חושבים טוב טוב מה אתם עתידים לקבל כי אתם נמצאים בתחום שבו אין ארוחות חינם.
  • אתם נמצאים רגע לפני קניית העבודה – חשוב מאוד לבקש שיחת טלפון עם הכותב. תשמעו אותו, תרגישו אותו, תדברו איתו קצת על החומר. אין מה לשאול שאלות כמו "אתה באמת כותב את העבודה מקורית?" כי בין כה וכה הוא יענה שכן. מומלץ מאוד לשאול את האדם שמולכם שאלות שנוגעות לעבודה ולהתרשם מרמת הבקיאות. אם הוא מנסה להרשים אותך ומתאמץ מדיי – תתחילו לחשוד.
  • לא לעבוד עם כותבים פרטיים – אם אתם פונים לכותבים פרטיים אז דעו לכם שאתם טרף קל ומזמינים לעצמכם צרות מהסיבה הפשוטה שלכותב הפרטי אין אבא ואמא. הוא יכול בשני אחת לכבות את הטלפון ולהעלם לעולמי עד. הוא יסנן אתכם עד שתשברו ואין לכם מה לעשות בנדון.
  • תמיד לעבוד עם חברה מסחרית – ככה תמיד יהיה לכם אל מי לפנות. תמיד יהיה מי שירים את הטלפון ואיכפת לו מאוד מה מספרים עליו בחוץ. אם הגעתם לחברה רצינית, כמו אתר מטלה, אז אתם יודעים שהכותבים הם אמינים, מקצועיים ויש מי ששומר עליהם שהם לא יעשו שטויות.
  • הדרך הנכונה לקנות עבודה היא באמצעות המלצות מחברים. תשאלו ותבררו מי קנה ואיפה. כלל ברזל הוא שצריך לקבל לפחות 2 המלצות על אותו בית עסק כדי לדעת שהוא אמין. אם שמעתם משהו לא טוב, לפני שאתם רצים לחפש מקום אחר תבדקו מי האדם שנתן המלצה לא טובה. האם מדובר באדם דעתני שנוטה להתלונן או שמא מדובר בחבר טוב שאתם סומכים על שיקול הדעת שלו בעיניים עצומות?

כל אלו משפיעים על הליך מכירת עבודות אקדמיות וכדאי מאוד לשים לזה לב שבאים לקנות עבודות.

לפרטים נוספים צור קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן