עבודת סמינריון לדוגמא

בשעה טובה הגעתם לשנה האחרונה בלימודי התואר ועכשיו אתם צריכים לחשוב על נושא לעבודת סמינריון. עבודת סמינריון במבנה שלה דומה בכול פקולטה, אך הדרכים בין מקצוע כזה או אחר ושיטת המחקר יכולות להיות שונים בין אחד לשני. יש הסתמכות שונה במחקרים בין לדוגמה מדעי הרוח שבהם נושאי המחקר יהיו יותר תיאורטיים לבין מדעי החיים או כלכלה שבהם יהיו תהליכי כתיבת המחקר יותר מנותחים בסקרים, הסתברויות ותצפיות.

איך נראית עבודה סמינריונית:

עבודה סמינריונית  אמורה להיות מעמיקה ורחבה וצריכה להכיל בין 25 ל 40  עמודים של מחקר אמין ורציני ולכן חשוב להתחיל אותה בשלב מוקדם בשנה האחרונה של הלימודים ולא לחכות לסוף. עבודת סמינריון מחולקת לרוב לשלושה שלבים עיקריים:

  • מבוא: לפני שניגשים לעבודה סמינריונית חשוב לשאול את השאלה, מה אנחנו רוצים לחקור בעצם ולמה. כאשר כותבים על משהו שבאמת מעניין אתכם או מפריע לכם, הכתיבה תהיה יותר קלה ומעניינת. המבוא בנוי מהסבר על הנושא שאותו בחרתם, על הרקע הכללי של העבודה ופירוט קצר על הדרכים שבהם השתמשתם בכדי לכתוב את העבודה. בסיום המבוא יש לעבור בצורה חלקה לגוף העבודה ולהמשך כתיבה אקדמאית נכונה שתיתן למי שקורא את העבודה רצון להמשיך לקרוא.
  • גוף העבודה: בגוף העבודה הסמינריונית עלכם לכתוב על הנושא אותו חקרתם ולהוסיף קישורים והפניות לספרים או לנתונים ממהם שאבתם את החומר הנכתב. יש לחלק את העבודה לפרקים ולתתי פרקים ולכתוב בצורה מקצועית ומעניינת. יש להימנע משגיאות כתיב, ריווח נוח, דגש על עמודים ומסקנות מוצקות ומבוססות שהגעתם אליהם במהלך העבודה. חשוב להדגיש שאין מקום בעבודת סמינריון לדעה אישית ויש להימנע מכך. עבודת סמינריון רובה ככולה  אמורה להסתמך על מאמרים ומחקרים אקדמיים.
  • סיכום: בסיום העבודה הציגו שוב את העניינים העיקריים שעלו במהלך העבודה בנוסף למסקנות שאליהם הגעתם. ציינו האם הגעתם לתשובה לגבי שאלות שעלו במחקר ובסיכום להבדיל מגוף העבודה, כן יש מקום לדעתו ומסקנתו של הכותב.

עבודת סמינריון לדוגמא עלולה לגרום לכך שיפסלו אתכם בשל העתקה. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת עזרה או לרכוש עבודה מקורית ומקצועית מהמומחים שלנו במחירים הוגנים.

לפרטים נוספים צור קשר ונשוב אליך בהקדם

דילוג לתוכן